Turunduse ja müügi e-valikaine kesk- ja kutsekoolidele aitab õpilastel mõista, kuidas enda ideid müüa ja turunudada. Õpitakse kuidas luua süsteem, et saavutaks enda soovitu. Lisaks saavad noored teada kuidas toimivad erinevad kanalid ning kuidas teha müüki nii, et see oleks meeldiv mõlemale osapoolele. Tutvu ainekavaga.
Kursuse eesmärgiks on tekitada noores huvi ja anda algteadmisi turunduse ja müügi osas aidates mõista millest mõlemad valdkonnad koosnevad ning kuidas neid teadmisi enda kasuks tööle panna.
Kursuse maht on 35 akadeemilist tundi. Õpe toimub veebiplatvormil Thinkific eelnevalt lindistatud videoloengutega. Läbi kursuse saab teha ka erinevaid teste ning ülesandeid. Õpetajad annavad aktiivselt tagasisidet ja vastavad küsimustele, lisaks on võimalus individuaalsele konsultatsioonile. Kursuse pikkus sõltub koolist, s.t, et kursus võib kesta nädala, semestri või muu kooli poolt valitud perioodi.
Õpilane oskab nii ennast kui enda tegevusi paremini esitleda ning turundada. Õpilasel on tööriistad paremate otsuste tegemiseks endaga seotud ettevõtmisega seoses ning on teadlikum ja julgem nende saavutamisel omades suuremat kontrolli soovitava üle.
Hindamine on mitteeristav (arvestatud/mittearvestatud). Valikaine on läbitud, kui õpilane on osalenud veebitundides ja sooritanud positiivsele tulemusele iseseisvad testid ja kodutööd.
1. sessioon: Visioon elus – Mis on turunduses ja müügis heale inimesele omane? Mis on sinu praegune seis nende oskuste osas? Mis on sinu visioon elus pikemas perspektiivis? Mida tähendab sulle turundus, mida müük
2. sessioon: Eesmärgid ja harjumused – Mis on erinevad põhjused miks eesmärke ei seata? Kuidas seada häid eesmärke SMARTER loogika abil? Mis on harjumused ja kuidas luua häid harjumusi? Mis on erinevad nipid heade harjumuste erinevate osade tarbeks? Kuidas võtta halvad harjumused ja need eemaldada?
3. sessioon: Enesehäälestamine – Mida kujutavad endast väikesed võidud ja kuidas neid turunduses ning müügis enda kasuks tööle panna? Mis tööriist on uhkuse nimekiri? Kuidas saavad aidata turunduses ja müügis edukamad olla võimestavad küsimused? Mis sisekõne on ning millised erinevad sisekõned olemas on? Kuidas sisekõne meie aju trikitab ja kuidas teda enda kasuks töötama panna? Mis vahend ja mille jaoks on mõeldud visualiseerimine?
4. sessioon: Mis on turundus ja müük – Mis see turundus üldse tähendab? Mis põhjustel inimesed turunduse mõjul ostavad? Kuidas turundus läbi aja on muutunud? Mida tähendab müük? Mis erinevad baasmõisted müügis? Miks inimesed müügi mõjul ostavad? Miks nad ei osta? Kuidas müük on ajas muutunud?
5. sessioon: Mis on turunduslehter, müügitsükkel ja turundus- ning müügiplaan – Mitu sammu ja mis on iga sammu sisu turundusprotsessis? Mida kujutab endast turunduslehter? Mis asi on müügitsükkel? Mis asi on müügiplaan? Mille jaoks kasutatakse müügipüramiidi?
6. sessioon: Sihtrühm ja persoona – Mis asi on sihtrühm ja miks on sellest üldse oluline rääkida? Mida kujutavad endast B2B ja B2C sihtrühmad ning mis on nende erinevused? Mis on ja mille jaoks kasutatakse persoonasid?
7. sessioon: Tööriistad turunduses – Mis asi on turu-uuring ning mille jaoks seda kasutatakse? Kuidas teha professionaalne turu-uuring? Mille jaoks kasutatakse SWOT analüüsi? Kuidas ja mille abil enda turundustegevust analüüsida? Mis analüüsimisega pihta hakata?
8. sessioon: Virtuaalsed kanalid – Mille järgi valida virtuaalset kanalit mida turundamiseks kasutada? Milline on suurepärane sisu virtuaalkanalis? Mida peaks see jälgijale andma? Mis on omane Facebookile? Mis Instagramile? Mis TikTokile? Mis Youtubele?
9. sessioon: Füüsilised kanalid – Mille järgi valida füüsilist kanalit, kus ennast turundada? Kuidas saada ennast üldse füüsilistesse kanalitesse ja kuidas neid edukalt tegutseda?
10. sessioon: Copywriting ja visuaalid – Mida peaks tähele panema copywritingut tehes? Mida tuleb märgata pildistades? Mis on olulised punktid visuaalide kujundamise juures?
11. sessioon: Müügiliigid -ja vahendid – Mis on erinevad müügiliigid? Mis on erinevad variandid liigituste tegemiseks? Mis on sarnasused ja erinevused müügiliikide vahel? Mis on kasulikud vahendid müügisituatsiooni(de) tarbeks, et olla professionaalne?
12. sessioon: Müügitsükkel, kontakti loomine ja vajaduste välja selgitamine – Mis on ja miks on oluline teada müügitsüklit? Mis on olulised põhimõtted mida müügitsükli puhul järgida? Mis asi on kontakti loomine ja mis on selle eesmärk? Kuidas luua edukalt kontakti? Mis on peamised vead kontatki loomisel? Mis on vajaduste välja selgitamise etapi eesmärk ja kuidas seda teha? Mis on levinumad vead antud etapis?
13. sessioon: Müügitsükkel II – Demonstratsioon, tehingu sulgemina ja muud etapid – Mis on demonstratsiooni eesmärk? Kuidas seda teha ja mis on peamised vead selle tegemisel? Mida tasub ja mida tasub mitte teha kokkuvõtte ja hinnavõrdluse etapi juures? Mis tehingu sulgemise puhul? Kuidas tulla toime erinevate vastuväidetega? Mida kujutab endast raha kogumise etapp ja kuidas selles toimida? Mis vigu vältida?
14. sessioon: Väärtuspakkumine ja storytelling – Mis asi on väärtuspakkumine ja mis on erinevad viisid kuidas üks väärtuspakkumine koostada? Mis asi on storytelling ehk lugude rääkimine? Mille jaoks seda kasutatakse? Kuidas luua lugu ja saada selleks inspiratsiooni napilt igalt poolt? Mis tähendab sulle turundus ja müük nüüd? Mis on üheksa oluliseimat ideed mis kaasa võtta?
Anna oma küsimustest ja soovidest märku kontaktivormiga või helista +372 5904 7365. Pakume Sulle enda teadmistele ja oskustele tuginedes parima lahenduse.
"*" indicates required fields
Anna oma küsimustest ja soovidest märku kontaktivormiga või helista +372 5904 7365. Pakume Sulle enda teadmistele ja oskustele tuginedes parima lahenduse.
"*" indicates required fields